محصولات بخش تصفیه آب و پساب

– هلامین:

  • این شرکت نماینده انحصاری فروش مواد شیمیایی شرکت هلامین در ایران است. شرکت هلامین مخترع موادشیمیایی عاری از هیدرازین و فسفات مصرفی در دیگ‌های بخار بوده و مواردی از مزایای آن در مقایسه با رژیم های سنتی به شرح زیر میباشد:
  • سهولت استفاده و سمی نبودن برای پرسنل و محیط زیست.
  • تک ماده هلامین جایگزین تمامی مواد رژیم های شیمیایی سنتی شامل هیدرازین، آمونیاک، فسفیت ها، فسفات ها، چیلنت ها، اکسیژن زدا و آمین های فرار خنثی کننده میشود.
  • کاهش نقاط تزریق مواد شیمیایی، پمپ های تزریق ، تانک های تزریق و تعداد تست های شیمیایی.
  • بالا بردن سیکل تغلیظ بویلر به دلیل عدم افزایش کنداکتیویته بویلر، که منجر به مصرف آب و انرژی کمتر شده و در عین ایجاد صرفه اقتصادی، به حفظ محیط زیست از این نظر نیز کمک می کند (میزان پساب کاهش یافته، میزان گازهای خروجی به دلیل مصرف انرژی کمتر کاهش پیدا می کند).
  • مصرف بسیار کم مواد شیمیایی جهت کنترل سیستم آب و بخار (صرفه اقتصادی بسیار قابل توجه).
  • کاهش هزینه های انبارداری و تهیه و تدارکات کالا به دلیل تک ماده بودن.
  • کاهش هزینه های ناشی از تزریق چند ماده به سیستم تولید بخار.
  • محافظت کامل از تمام مسیر های آب، بخار و کندانس در برابر خوردگی و رسوب گذاری.
  • کنترل شیمیایی آسان و کاهش تست های آنالیز مواد شیمیایی در آزمایشگاه و کاهش نفرساعت درگیر برای انجام آزمایشات و همچنین کاهش مصرف مواد معرف آزمایشگاهی.


– اکسیژن زدای دیگ‌های بخار:

این مواد شیمیایی با مقادیر کم اکسیژن محلول در آب که قدرت خورندگی بالایی دارند واکنش کرده و آنها را به ترکیبات بی اثر تبدیل می کنند.


– ضد کف دیگ‌های بخار:

این مواد شیمیایی به سیستمهایی که در آنها سیال قابلیت تشکیل کف دارد اضافه شده، از تشکیل کف و بروز  Carry over جلوگیری کرده و یا در صورت تشکیل به سرعت آن را فرو می نشانند.


– بازدارنده‌های خوردگی و رسوب مصرفی در برج‌های خنک‌کننده:

شرکت‌ پترپویش کیمیا تولید و عرضه کننده محصولات متشکل از فسفات و فسفونات های آلی و ترکیبات پراکنده‌ساز(دیسپرسانت)  که یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از خوردگی و رسوب در برج های خنک کننده هستند، می‌باشد. محصولات مذکور با بکار گیری دانش کارشناسان و مشاوران مجرب داخلی و خارجی شرکت پتروپویش کیمیا در کارخانه شرکت به تولید می‌رسد.


– بایوساید و دیسپرسانت ها (بایو دیسپرسانت و Oil Dispersant) جهت کنترل رشد و آلودگی های میکروبی و ترکیبات روغنی سیستم:

به کارگیری محصولات متشکل از آمین‌ های کواترناری و ایزوتیازولین به همراه پراکنده‌ ساز‌های قوی ترکیبات بایولوژیکی و روغنی،بهترین روش به سازی در کنار راهبری صحیح برج‌های خنک‌کننده بوده که شرکت پتروپویش کیمیا تولید و عرضه کننده باکیفیت‌ترین انواع محصولات مذکور است.

 

– انواع فلوکولانت ها:

فلوکولانت ها که با نام های پلی الکترولیت، لخته ساز یا منعقد کننده نیز شناخته می شوند، مواد شیمیایی هستند که با ایجاد فرایند لخته سازی، به رسوب مواد ناخواسته و زاید در یک محلول کمک می کند.